Bra sommar låt

JLS är ännu inte välbekanta i Sverige vilket är chockerande. Gruppen har släppt flera riktigt bra låtar men som sagt har vi i Sverige ännu inte visat någon uppskattning. Deras "hit", "The Club Is Alive" var en av mina personliga favoriter 2010 och jag lyssnar på den fortfarande eftersom det är en riktigt bra upp tempo låt. Deras senaste singel ”She Makes Me Wanna” är kanske inte lika bra som några andra av deras låtar men jag älskar att DEV är med i låten, ni som inte vet vem DEV är måste genast söka på henne. Hon är en ny, talangfull artist som har en ljus framtid framför sig.



Vill ni höra något roligt? Det står till så att, när jag var i Makedonien förra året lyssnade jag en hel del på ”The Club Is Alive” med JLS och denna låt spelades överallt på radio i Makedonien. Det lustiga är att svenskar skryter om hur bra de är på musik men ändå är det Makedonien som kommer med ny musik före er. Oh snap det måste kännas? Jag skäms lite faktiskt men ska jag vara helt ärlig så är det inte jag som är tondöv.

För er som ännu inte har hört "The Club Is Alive" kan göra det här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0