EXKLUSIVT! Jessie J senaste musik video

Jessie J är nu släppt sin senaste video till låten ”Who’s Laughing Now”. Denna låt är otroligt bra och man kan verkligen relatera till låten. Har även ni känt någon gång att vissa människor försökt nyttiggöra, för att vara i bättre väder själva? Att det enda de någonsin brytt sig om en själv är de själva? Och när man äntligen upptäcker personens riktiga jag kan man inte göra annat än att skratta. Ni förstår inte hur länge jag har väntat på att denna video. Jag har varit uppe sena kvällar för att kolla om den ännu släppts och äntligen var dagen här! Det bästa med videon är att man får följa Jessie J på en resa där hon beskriver en dag på skolgården. Flickan som spelar Jessie J som ung, gör ett fantastiskt jobb och man kan verkligen relatera till scenerna i videon. Jag älskar hennes budskap och jag gillar hur Jessie J använder både ansiktsuttryck och kroppen. Slutet är helt klart bäst där hon ger tillbaka och visar att inte längre kommer att ta skit från någon och detta är något som vi alla bör göra i dessa situationer. Varför ska vi ta skit från en osäker person som tydligen inte mår bra själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0