Bästa live framträdande

Första gången jag hörde denna låt var jag inte ett dugg förtjust i melodin. Men de senaste veckorna har jag lyssnat på låten allt mer och jag diggar den riktigt mycket. Det är aldrig fel att kolla på Adam Levine som är riktigt tjusig och kan sjunga väldigt bra. Personligen gillar jag låten utan Christina Aguilera eftersom att jag tycker att låten inte gör henne någon tjänst och det känns helt fel. Jag kan inte riktigt sätta fingret på det men om ni hör låten så kanske ni som mig känner att hon inte passar in. Jag tror att låten är lite för snäll för Christina Aguilera. Hon behöver en låt med kraft och känsla eller en riktigt upp tempo låt som t.ex. ”Vanity” som förresten var en av mina favorit låtar 2010.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0