Bortglömda eurovision låtar

Under eurovisions gång har det både varit bra och dåliga låtar. Det som irriterar mig mest är hur människor i Europa röstar. Istället för att lägga sin röst på en bra låt väljer man att rösta på grannlandet. Det har även funnits låtar som har förtjänat en bättre plats och den senaste tiden har fel bidrag vunnit. Därför kommer jag att publicera ett par bidrag som förtjänade en bättre placering än de fick.

Vi får se om ni håller med!


Ett väldigt sexigt och fräckt bidrag av Javine som hamnade på en chockerande tjugoandra plats. Jag förstår inte hur detta bidrag kunde endast få arton poäng. För om detta bidrag hade deltagit i år hade hon absolut hamnat på en mycket bättre placering.


Detta bidrag är en av mina personliga favoriter. Jag blev fascinerad av hennes mod att göra så mycket på scen. Till skillnad från så många andra bidrag tröttnade man aldrig.  Sedan att folk ansåg hennes bidrag för att var för ”mycket” skiter jag i eftersom majoriteten kan ingenting om musik. Jag förstår inte hur Europa tänker ibland. Vill de hellre se en tråkig artist på scen än, en entertainer?

Det blev bara en tolfte plats för Svetlana.


Jessy Matador kan både sjunga, dansa och underhålla men ändå blev det bara en tolfte plats för detta charmtroll. Som mest spelar jag låten när jag och mina kusiner har en danstävling och som ni kanske anar vinner jag varje duell. Hahahah!




Kommentarer
Postat av: 已知 Mohammedi Al-debis™

Hej Hej =)

Nu är dagens blogg avslutad, kolla om du vann eller inte!

Om du inte vann så kommer det en ny chans idag om ca 1 timme!



Ha en bra dag och superkul att ni var med!

2011-07-11 @ 13:33:23
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/
Postat av: Victoria

Jätte bra blogg! Man får jätte många tips på nya låtar / videor :) Men du skulle kunna uppdatera lite oftare :)) då skulle det vara roligare att läsa! :D

2011-07-14 @ 14:25:01
URL: http://www.vickkislife.devote.se
Postat av: David

Hey! Det var längesedan! Hur är läget? :)

2011-07-17 @ 21:32:28
URL: http://piieceofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0