En mycket smakfull video

DEV är den hetaste konstnären just nu. Hennes album kommer att bli späckat av grymma låtar och jag kan knappt vänta. Jag har länge varit ett fan av denna framstående artist och länge hyllat hennes covers. Hennes senaste låt och musik video, ”In The Dark” är helt otrolig och om du ännu inte sett den måste du göra det nu. Videon är makalöst bra och till skillnad från så många artister imiterar hon INGEN.



Jag dyrkar alla akter i videon men det var en scen som stack ut ur mängden. Jag älskar bakgrunden till videoscenen. Hennes hudton i videon passar bra ihop med alla andras. Scenen hade lätt kunnat gå över till billigt och smaklöst men de har lyckats göra det väldigt stilfullt och chic.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0