VMA Nominess Main

Snart är det dags för VMA och jag är positivt överraskad. Även om det fattas DEV, Jessie J, Florence + The Machine och Rihanna så tycker jag att de nominerade är bra. Om jag hade fått välja hade andra blivit nominerade men tyvärr går inte detta så jag får väl hålla tummarna för Katy Perry och Nicki Minaj.

Jag har nu gjort en lista som visar vem jag tycker ska vinna i varje kategori. Ni får gärna göra desamma och dela eran åsikt.

BEST POP VIDEO


Adele - "Rolling In The Deep"


Britney Spears - "Till The World Ends"


Bruno Mars - "Grenade"


Katy Perry - "Last Friday Night (T.G.I.F)"


Pitbull - "Give Me Everything"

BEST ROCK VIDEO


Cage The Elephant - "Shake Me Down"


Foo Fighters - "Walk"


Foster The People - "Pumped Up Kicks"




Mumford & Sons - "The Cave"


The Black Keys - "Howlin For You"

BEST HIP-HOP VIDEO


Chris Brown - "Look At Me Now"


Kanye West - "All Of The Lights"


Lil Wayne - "6 Foot, 7 Foot"


Lupe Fiasco - "The Show Goes On"


Nicki Minaj - "Super Bass"

BEST NEW ARTIST


Big Sean - My Last


Foster The People - "Pumped Up Kicks"


Kreayshawn - "Gucci Gucci"


Tyler - "Yonkers"


Wiz Khalifa - "Black And Yellow"

BEST FEMALE VIDEO


Adele - "Rolling In The Deep"


Beyoncé - "Run The World (Girls)"


Katy Perry - "Firework"


Lady Gaga - "Born This Way"


Nicki Minaj - "Super Bass"

BEST MALE VIDEO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0