Fantastisk video från Keri Hilson

Jag har alltid beundrat Keri Hilsons stil och röst. Hon faller mig precis på smaken och hennes album ”No Boys Allowed” är magiskt. Albumet innehåller flera fantastiska låtar. Hon har verkligen utvecklats som artist och därför kan jag inte förstå varför hon inte hyllas i Sverige. Hennes senaste video ”Lose Control” känns väldigt exotisk och utmanade, även om jag har lyssnat på låten miljontals gånger tröttnar jag aldrig. Låten tar fram en lite djärvare sida hos en och det är mycket svårt att inte dansa till låten.



Min favorit scen ur videon ”Lose Control” är när Keri Hilson är klädd i ett helsvart plagg. Kläderna passar bakgrunden mycket bra eftersom det är väldigt dystert och det ända man ser är en halvmåne och dimma. Scenen förmedlar väldigt mycket känsla och är en början på ett nytt liv, hon må ha varit sagoväsendet i början på videon men framställts snart till en vacker primadonna.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0