Katy Perry är tillbaka med en färgstark video

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

WOW vad jag hyser kärlek till Katy Perry. Videon till senaste singeln ”Last Friday Night” är bara för komisk och attraktiv. Jag uppskattar att Katy Perry gör något skojfriskt igen, det var i videon ”Hot n Cold” som jag såg en ny sida av henne. Det är helt underbart att Rebecca Black och Kevin Mchale gästar i videon. Är det bara jag eller tycker ni också att Katy är söt som nörd?
Darren Criss var väldigt sexig i videon jag kände knappt igen honom.

Hahahahhahaa ”Rebecca Black Is a nice girl”

Skulle inte tro det, va?


Kommentarer
Postat av: Victoria

Ja , tyckte också videon var suverän! :) Katy Perry skulle ju passsa så otroligt bra som nörd , hahha! :D

2011-06-14 @ 21:54:43
URL: http://www.vickkislife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0