MISS WORLD SWEDEN

Miss World Sweden är här och förstås nyttiggör högfärdiga bloggare detta. Men det finns också många fina bloggare och vanliga tjejer som har unika drag. Jag kommer att bli djupt besviken om vi skickar en trist, alldaglig tjej till Miss World. Vi behöver ett aktuellt fräscht ansikte som representerar Sveriges vackra drag, gärna en internationell. Det som äcklar mig är att Alexandra känd som ”kissie” ens skickade ett bidrag. Förstår inte heller varför folk röstar på henne, ni retar mig. Hon är knappast en förebild eller en vacker person. Jag anser att en person måste vara vacker på insidan för att vara det på utsidan med.

 Här är några favoriter:









Sedan finns det också några som jag inte tycker ska bli "MISS SWEDEN"


Även om jag gillar Farm och tycker att hon är en jätte vacker tjej så är hon inget speciellt och jag tycker att det är tråkigt att folk röstar på henne bara för att hon har vunnit paradise hotel och är en välkänd bloggare.


Bilden talar för sig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0