Väldigt vacker låt

Ber om ursäkt att jag inte varit aktiv den senaste tiden men jag har haft fullt upp och tappat intresse för bloggen men jag ska försöka skriva mer.
En låt som gick rakt i mitt hjärta och verkligen berörde var "What Are Words". Sångaren Chris Medina sjunger om sin flickvän som råkade ut för en bilolycka 2009. När läkarna berättade att hennes liv inte skulle gå att rädda så valde dock Chris att låta henne leva och efter en och en halv månad senare vaknade hon, dock med en hjärnskada som förändrade hennes liv. Låten handlar om sin kärlek för flickvännen och alla goda minnen.

Jag blir lika rörd varje gång jag hör låten och framförallt är han en inspirationskälla för människor som går igenom samma sak som honom. Även om han inte gick vidare i American Idol har han rört oss mer än någon annan deltagare i tävlingen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0