Världens bästa live framträdanden

Detta är fräckt, hett och tänjer på gränserna. Jag var så fascinerad i hans framträdande att jag höll i en muntlig presentation om hans skandalösa framträdande. Något som också anmärker sig är att Adam Lambert sjunger väldigt bra live och är en av få killar som kan röra sig på scen.  Adam Lambert är inte rädd för att chockera och bjuder gärna på en grym show och därför hamnar han på en första plats i bästa live framträdande någonsin.



Detta framträdande är en av mina personliga favoriter med Lady GaGa. Hon sjunger häpnadsväckande vackert och bjuder på en show som aldrig förut åskådats. Hon imponerar inte bara på sin dans och sång utan också på scenkläderna. Vem hade trott att bröst på fyr kunde vara så vackert?



Detta är ett mycket vackert framträdande från Beyonce. Melodin passar hennes röststyrka till max och jag är tokig i början av framträdandet. Man kan verkligen drömma sig bort och jag uppskattar framträdandet som helhet eftersom det är enkelt och snyggt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0