Bästa Glee framträdanden

Hur kan man ha en musik blogg utan alla Glee covers? Jag älskar tv serien mer än någon annan tv serie just nu. Därför kommer jag att lista de bästa framträdanden från Glee. Inget gör mig mer lycklig än alla scenkonstnärer från tv serien, Glee.


 
1: Denna låt är så vågad och glädjande på samma gång. Jag på allvar älskar uppträdandet som påminner mig väldigt mycket om Ke$ha. Låten får en att vilja dansa och skaka på rumpan (som man egentligen inte har) *fniss* Samt går det inte att motstå fnissningen på slutet, That’s so hot! Emellertid hade jag önskat mig en nyare version av låten ”Tik Tok” men vem kan motstå Glees tolkning och sammanhållning? Framträdandet skriker love & peace (L)


2: På andra plats kommer inga andra än Amber Riley och Naya Rivera med låten ”The Boy Is Mine”. Jag tycker att denna duett är den bästa från Glee, säsong ett. Med en vacker inlevelse och fin körstämma lyckas de båda göra en mycket bra duett. Både Amber och Nayas röstlägen passar utmärkt tillsammans och jag hoppas på fler duetter i framtiden.

 
3: Finns det någon på hela jordklotet som inte är lite små förälskad i Chris Colfer? Denna låt är bättre än originalet och detta framträdande får mig att dansa. En av orsakerna till att jag är ett stort Glee fan beror på Chris Colfer som representerar oss människor som någon gång inte passat in. Chris och Ambers röststyrka passar så bra ihop. Vad är ”4 Minutes ” utan en souldrottning?


4: Vi alla visste att Glee kunde göra strålande musikvideor men när covern vogue kom ut, blev jag positivt överraskad. Videon till vogue är gjort på ett mycket snyggt sätt och är detta en av mina personliga favoriter. Jane Lynch är även en stor inspirationskälla och en mycket rolig och positiv individ.

Kommentarer
Postat av: ♫♪ Sandra T

åh älskar glee, tycker också att 4 minutes är en av dom bästa!

2011-05-21 @ 22:32:15
URL: http://sandramusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0