Lyssna på Lady GaGa senaste singel här!


Om ni inte har hört Lady GaGas singel ”hair” kan ni kolla på den här. Först vill jag bara fastslå att GaGa ser mäkta bra ut i rosa klädesplagg och håruppsättningar. Jag ÄLSKAR hennes rosa hår på singeln som ni ser på klippet ovan.  Låtarna från albumet ”Born this way” har en röd tråd och till skillnad från många andra låtar lyssnar man lite extra på GaGas verk, eftersom de har ett budskap.  Även om jag sannerligen vill gilla ”hair”, känner jag att det blir lite rörigt och tyvärr tycker jag inte att det Lady GaGa sjunger kommer från hjärtat. Refrängen känns också över producerad och har inte den WOW effekt som jag fortfarande väntar på.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0