Låtar du inte får missa!

Wynter Gordon är en otrolig artist som gjort flera bra låtar men inte slagit igenom som jag hade hoppats. Hon är fortfarande okänd i Europa men fått sig ett namn i USA, hon har arbetat med ingen annan än David Guetta, låten gjorde ingen större anmärkning men en låt som spelats på mina discoklubbar i USA är ”Dirty Talk” som var en av mina tidiga favoriter under 2012.

 

Hon ska snart släppa sitt andra album och med detta album tillkommer en av de bästa balladerna någonsin, sitt och njut!

 

 
 

Jag var inget stort fan av Kreayshawn när hon släppte sin debutsingel ”Gucci Gucci” men efter att ha tagit en andra titt på Kreayshawns album, fann jag någonting unikt och fräscht hos henne. Hennes låt ”Go Hard (La.La.La) är en riktig grym danslåt och kommer snart få den uppståndelse som den förtjänar.

Check it out!

 

 
 

Denna låt från Nicki Minaj är den största och mest positiva överraskning som jag har vittnat på länge. Med ett djupt och vackert budskap delar Nicki Minaj med sig om hennes innersta känslor, precis som låten heter ”Fire Burns” önskar hon inget mer än att hennes före detta kärlek brinner och försvinner.

Vem känner igen sig?

Nog alla! Med ett glatt leende på läpparna kan jag säga att Nicki Minaj behärskar ballader perfekt och borde fortsätta på detta spår.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0